رزمایش پیامبر اکرم(ص)؛ جوابی دندان شکن برای گزینه های روی میز
کد خبر: 2939276
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

رزمایش پیامبر اکرم(ص)؛ جوابی دندان شکن برای گزینه های روی میز

گروه سیاسی: امام جمعه موقت آستارا گفت: رزمایش پیامبر اکرم(ص) جوابی دندان‌شکن برای گزینه‌های روی میز زیاده‌خواهان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر صالحی، امام جمعه موقت بندر مرزی آستارا روز گذشته، 15 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: اجرای رزمایش بزرگ پیامبر اکرم(ص) توان کشور و نیروهای سپاه را به رخ زیاده‌خواهان کشید و همگان را انگشت به دهان گذاشت.

وی پیام صلح و دوستی را به عنوان مهم‌ترین پیام این رزمایش برشمرد و ادامه داد: ملت ایران طالب صلح و دوستی در جهان است و می‌تواند با همراهی کشورهای منطقه امنیت خلیج فارس را تمام و کمال تأمین کند.
خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه این رزمایش جواب خوبی برای گزینه‌های روی میز بود، افزود: ما نشان دادیم که گزینه‌های پیشنهادی آنان زیر میز است و چشم طمع به خاک ایران خوابی بیش نمی‌باشد.

این کارشناس دینی نتیجه آزمایش پیشرفته‌ترین تجهیزات و آخرین موشک که از دریا پرتاب شد را بهت جهانیان عنوان و تصریح کرد: ما در دل تحریم‌های نابخردانه به این پیشرفت‌ها دست یافته‌ایم و باید در اقتصاد هم بدین شکل جهادی عمل کنیم.

حجت‌الاسلام صالحی سخنان نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در کنگره آمریکا را مضحک و طنز سال دانست و یادآور شد: ایران و ملت ایران چه زمانی به همسایه‌های خود هجوم برده است که باید آن را متوقف کنند.

وی قتل و کشتار جمعی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی و مردم عراق و سوریه بدست داعشی‌ها را که به دست این رژیم تجهیز شده‌اند را بسیار تأسف‌بار و بدور از انسانیت برشمرد و بیان کرد: ما تا روزی را که جان در بدن و خون در رگ داریم، به اطاعت از پیام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب جامع عمل می‌پوشانیم و شعار «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهیم.

امام جمعه موقت آستارا در بخش دیگر سخنان خود به قرار گرفتن در ایام فاطمیه سخن گفت و اضافه کرد: رسیدن به کمال مهم‌ترین هدف از خلقت انسان است که خداوند متعال برای رسیدن به این مرحله بهترین الگوها از قبیل پیامبر(ص) را برای ما قرار داده است.

وی وجود امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را در زندگی روزمره تا ادامه نسل بشر تأثیرگذار دانست و افزود: رفتار در خانواده و جامعه با الگوبرداری از این بزرگواران هیچ موقع به اتمام نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به در پیش رو بودن عید نوروز و رغبت برخی خانواده‌ها به تجمل‌گرایی، عنوان کرد: این مقوله مسبب ترویج ریاکاری و گناه می‌شود و اگر خانواده با محوریت اخلاق مدیریت نشود به طور یقین به انحراف کشیده می‌شود.

خطیب جمعه آستارا توجه به حرام و حلال را از الزامات برشمرد و درخصوص تأثیرات شبکه‌های بیگانه در کشور ما خطاب به خانواده‌ها و دست اندرکاران، بیان کرد: دشمن می‌خواهد با ترویج فساد اخلاقی، بی بندوباری را در جامعه ایران حاکم کند.

حجت‌الاسلام صالحی در ادامه، از دیگر مناسبت هفته یعنی روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی سخن گفت و خاطرنشان کرد: منابع طبیعی از موهبت‌های خداوند متعال می‌باشد و باید حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه منابع طبیعی را نمی‌شود با پول معامله کرد، اظهار کرد: با مشاهده وضعیت آب و هوایی کلانشهرها می‌توان به آسانی متوجه شد در چه بحرانی قرار داریم.

امام جمعه موقت آستارا در بخش پایانی سخنان خود به 20 اسفندماه، روز ملی راهیان نور اشاره و تاکید کرد: با برپایی اردوهای راهیان نور جوانان را با زوایای مختلف هشت‌سال دفاع مقدس آشنا کنیم تا این قشر با بزرگترین افتخار ملت ایران که دفاع از تمامیت ارضی کشورمان بود آشنا شوند.

captcha